Oranjefeest bij Café De Kroon na 5-1 zege: ‘Ut liekt wel Sneekweek’
SNEEK - Honderden Oranjefans zagen zaterdagavond bij Café De Kroon hoe het Nederlands elftal op het WK met 5-1 won van Zweden. Via grote tv-schermen werd de wedstrijd gevolgd en na afloop was de ontlading groot. De drukte en gezellige sfeer bij De Kroon deden al denken aan de komende Sneekweek.

Ook Sneker Jan Noorderwerf genoot ter plekke in het Houston Stadium van de overtuigende zege. Het Oranjelegioen, met onder anderen een deel van de koninklijke familie, vierde uitbundig feest. Zowel in Houston als in Sneek overheerste trots en optimisme na de klinkende overwinning.







