Cultuur en uitgaan

Linda Wagenmakers straalt met Stedelijk in Theater

Sneek - Afgelopen zaterdagavond 24 november was op enkele plaatsen na het theater Sneek uitverkocht bij het jubileumconcert van het Stedelijk Muziekkorps Sneek. Al meteen bij binnenkomst in de foyer zat de stemming erin doordat Dixielandband The Dixie Seven de bezoekers muzikaal verwelkomde. En die bezoekers hebben bij het concert waar voor hun geld gekregen.

Afbeelding
In zijn eindtoespraak bedankte de voorzitter het publiek dat zij in zo’n grote getale naar het theater is gekomen. ’Dit is geweldig om als amateurorkest mee te maken. Het is een signaal om ons op te maken voor het eeuwfeest’. Daarnaast memoreerde hij toch nog even aan het feit dat vanaf 1 juli 2013 het Stedelijk haar repetitieruimte moet hebben verlaten en dat er vooralsnog geen alternatief is gevonden. (klik op de foto voor een vergroting) Niet alleen het orkest wist de aanwezigen te roeren maar zeker ook musicalster Linda Wagenmakers toonde overduidelijk wat zij vocaal in huis had. Hier was duidelijk een geweldige vakvrouw aan het werk. Daarnaast is een compliment ook terecht voor de piepjonge en enthousiaste presentatrice Marloes de Jong.
Afbeelding