Bildtstar eerste act voor Heechsimmerfestival 2025
HEEG - Het Heechsimmerfestival heeft de eerste artiest voor de editie van 2025 aangekondigd: Bildtstar. Deze band, bekend om hun energieke live shows en rauwe oldschool rock-’n-roll, betreedt op 12 juli het festivalpodium.

Bildtstar heeft de afgelopen tijd naam gemaakt met hun debuut-EP Burning after Midnight. Het album, gevuld met snelle riffs en een trashy, maar verfijnde sound, is goed ontvangen en heeft de band stevig op de muzikale kaart gezet. Afgelopen voorjaar gaven ze dan ook een indrukwekkende releaseshow in Leeuwarden, ook eindigden ze op nummer 1 in de Fryske top 100.






