KPN in top-5 hufterigheid

0

SNEEK – KPN is het onvriendelijkste bedrijf van Nederland, Bol.com het aardigste bedrijf. Gemiddeld geven Nederlanders het bedrijfsleven een magere 5,6 voor klantvriendelijkheid.

Telecombedrijven presteren dik onder de maat met een 4,7. Supermarkten zijn het aardigst, met een 6,8. In Duitsland worden klanten verreweg het vriendelijkst behandeld, vinden Nederlanders.

Niet alleen Youp van ’t Hek ergert zich aan de hufterigheid van de T-Mobiles van deze wereld. Vraag Nederlanders welk bedrijf ze het onvriendelijkste bedrijf van Nederland vinden en ze komen met een hele rits telefoniebedrijven of kabelmaatschappijen. De klantonvriendelijkheid-top 5 is: KPN, UPC, Ziggo, T-Mobile en Vodafone. Dat blijkt uit onderzoek ter gelegenheid van de publicatie vandaag van het boek De verkoopmaffia van Erwin Wijman, uitgevoerd door onlinemarktonderzoeksbureau No Ties/Peil.nl.

lees verder bij Adformatie.nl

Het is niet meer mogelijk te reageren

X
X

Deel dit met een vriend