Ontmoetingsplek ‘De Loodsboot’ wordt officieel geopend
Sneek- Op dinsdag 16 april a.s. om 16.30 uur is het zover! Ontmoetingsplek ‘de Loodsboot’ wordt officieel geopend. Wethouder Stella van Gent, stadsdichter Henk van der Veer en pastoor Peter van der Weide zullen daarbij ieder hun eigen rol hebben.

Vanuit deze gedachten hebben diaconaal opbouwwerkers Kees van Kordelaar en Elvera Jansen het initiatief genomen om een interkerkelijk diaconaal ontmoetingscentrum te creëren in ‘de Loodsboot’.
Een plek waar iedereen zichzelf mag en kan zijn. Waar iedereen zich welkom voelt. Waar je binnen kunt lopen voor een broodje, kop koffie of thee, een goed gesprek, spelletje enz.









