Pan op vuur laten staan: veel rookontwikkeling in woning Priorstraat

Foto Jan Douwe Gorter

SNEEK- De brandweer van Sneek is vanmiddag gealarmeerd voor een woningbrand op de Priorstraat. De melding werd om 17:08 via het P2000 netwerk verzonden naar de brandweer van Sneek, die ter plaatse is gegaan.

Een pannetje op het gasfornuis was vergeten, met alle gevolgen van dien. Wel veel rookontwikkeling in de woning, die door de brandweer is geventileerd. Gelukkig geen grote brandschade.




Koop lokaal - bij onze vrienden

Agenda Sneek

Wees loyaal – aan onze vrienden